torstai 15. lokakuuta 2015

Top 10 Qualities of a Great Hospitality Employee

1. Commitment -- Sitoutuminen

Minulla täytyy olla motivaatiota ja oman kehityksen tunnetta että olisin 100% sitoutunut johonkin tehtävään taikka työhön. Jos nämä täyttyvät, teen sen niin innokaasti ja parhaani mukaan. 
Kehittämistä minulla tässä on se, että kaikki ei ole tyydyttävää ja täytyy oppia tekemään sitä yhtä innokkaasti.

2. Communication skills -- Viestintätaidot

Saan sanottua haluamani aina, mutta että se onnistuisi siten että kaikki minun ajatukseni tulevat esille haluamani tavalla, tarvitsen rauhaa että saan inspiraatiota.

3. Computer know-how -- Tietokone osaaminen

Kaikki me nykynuoret osataan käyttää tietokonetta. Itseltäni löytyy myös Amadeus ohjelma ja pari muuta mitä lentokentillä käytetään.

4.  Enthusiasm -- Innokkuus

Kohta 1.

5. Interpersonal skills -- Henkilökemia

Tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa, vaikka joukkossa olisikin semmoisia joista en pidä. Minusta kunnioitus on primordiaalia, ilman kunnioitusta ei liikuta mihinkään. Empatiaa pitää olla, että ryhmätyö, asiakaspalvelu ym sujuu moiteettomasti. Huumorintaju toisinaan myös tekee kaikesta helpompaa.

6. Leadership -- Johtajuus

Jos tiedän että jokin asia on minulle selvää ja osaan sen, olen mainio pomottaja mutta ystävällinen sellainen.

7. Organized -- Järjestelmällisyys

Olen tosi järjestelmällinen ihminen joka asiassa elämässäni. Tykkään organisoida asiat ennen toteuttamista, ettei jää mitään tekemättä tai tyhjiä aukkoja. Siistissä ympäristössä ideatkin ovat puhtaampia.
Mutta en kuitenkaan ota paineita jos joku on kuin myrskyn jäljiltä. Sulaudun sitten siihen ympäristöön jos ei ole muutakaan vaihtoehtoa.

8. Knowledgeable of safety / hygiene issues -- turvallisuus ja hygieniaosaaminen

Molemmat koulutukset olen käynyt ja löytyy voimassa oleva kortti, mutta pääsääntöisesti maalaisjärkeä käyttämällä pääsee eteenpäin.

9. Teamwork -- Yhteistyö

Kohta 5.

10. Thorought -- Perusteellisuus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti